ארגון עובדי הבינלאומי ובנק פאג”י בע”מ


ראשי » חברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים

למה צריך לקדם את האתר?

 

מאז פריצתה של רשת האינטרנט, הפכה הרשת לחלק בלתי נפרד מחיינו. כמעט כל פעולה החל מהפשוטה ביותר כמו חיפוש תמונה או תוכן המעניין אותנו וכלה בפעולות מורכבות יותר, כמו חיפוש דירה, ביצוע פעולות פיננסיות ואפילו קניות און ליין בארץ ובחו"ל. עם הצלחתה של רשת האינטרנט בארץ ובעולם, הצטרפו לרשת כמות בלתי נתפסת של אתרים במשך הזמן. מה שגרם לכך שנוצר בלגן והרבה מאוד אתרי תוכן, אתרים מסחריים ופורטלים פשוט נעלמו להם בסבך האתרים העצום ונוצר קושי אמיתי לגולש הממוצע לאתר את אותם האתרים, המכילים את התוכן שמעניין אותו. ומנגד, בעלי האתרים לא הצליחו לקבל חשיפות איכותיות לאתר ונותרו שוממים מקהל. לפני קצת יותר מ 10 שנים פרצה לרשת חברה בשם גוגל , החברה טענה שיש בידה את הפתרון לאותו צורך הדדי של בעלי אתרים וגולשים גם יחד. החברה הצהירה שהאלגוריתם שפותח על ידה מסוגל לאתר את האתר המדויק אותו מחפש הגולש תוך זמן קצר ביותר. הייתה זו הצהרה מעט יומרנית לזמנו, אך עם חלוף השנים הוכיחה החברה ואף ממשיכה בכך, שהצהרתה, אינה ריקה מתוכן. ומאז ועד היום ביססה עצמה גוגל כשליטה הבלתי מעורערת של תחום החיפוש באינטרנט. כך נוצר מצב חדש, מצב בו אתר שלא מופיע בתוצאות הדירוג של גוגל, למעשה לא קיים. אז מה הואילו חכמים בתקנתם? תשאלו, ובמידה מסוימת של צדק. הרי גם עכשיו כמעט ובלתי אפשרי לבלוט בין כל אותם מיליוני האתרים ברשת. זה נכון אבל לא מדויק. ראשית, הגולש יגיע בקלות אל התוכן שמעניין אותו וזה כבר מבורך. שנית, הרשת הפכה ידידותית ונוחה לשימוש מאי פעם. שלישית, אתרי תוכן טובים ואמינים יגיעו מהר מאוד למקומות הראשונים, וסוף סוף יש בעל בית מספיק חזק באינטרנט שיכול לקבוע ולהשריש תקנים טכנולוגיים וסטנדרטים של תוכן, והחשוב מכל, למצב זה יש פתרון! זה אולי לא פתרון פשוט וגם לא פתרון מהיר בהכרח, אך זהו פתרון בר ביצוע. פתרון שיצר תחום חדש בעולם המחשבים. תחום קידום האתרים, או SEO בשמו הבין לאומי.

 

מה זה קידום אתרים?

 

קידום אתרים הוא למעשה תהליך. תהליך שמתחיל כבר בשלב ההקמה של האתר, ממשיך עם הזנת וקביעת התכנים, יחד עם ניהול האתר בצורה האופטימאלית לדרישות של מנוע החיפוש גוגל. בתהליך של קידום אתרים באינטרנט לוקחים אתר קיים או אתר בבנייה ולמעשה דואגים להביא אותו ישירות למנוע החיפוש, כדי שזה יסרוק אותו ויציג אותו בפני הגולשים.

 

איך עושים קידום אתרים?

 

ישנם למעשה שני סוגים של קידום אתרים. הראשון נקרא קידום אתרים ממומן והשני נקרא קידום אתרים אורגני. בשני המקרים אנו מנסים לחשוב על הצירופי המילים אותם יקיש הגולש במנוע החיפוש ולדאוג שמנוע החיפוש יאתר אותם ויציג אותם במיקום אטרקטיבי לעיניו של הגולש. מכאן הכול תלוי באתר, אם התוכן יענה על דרישותיו של הגולש, הוא מן הסתם ישהה בו זמן רב ואף ישוב אליו לעיתים, מה שיבטיח דירוג גבוה של האתר בדרוג של גוגל ואת הישארותו של האתר במיקומו הגבוה באותם צירופי מילים. מיותר לציין שמקרים בהם הגולשים ינטשו את האתר, נתון זה יפגע בדירוג של האתר בגוגל מה שיוביל לירידה במיקומים של האתר.

 

מה ההבדלים בין סוגי הקידום?

 

למרות שהתוצאה בסופו של דבר זהה, תוצאה בה הגולש יקבל את האתר שלנו במיקום גבוה וייכנס אליו, הדרך שונה לחלוטין. בתהליך הקידום הממומן. אנחנו, בעלי האתר או חברה לקידום אתרים הפעלת בשמנו משלמים לגוגל על הזכות להופיע בשלושת המקומות הראשונים בדירוג בכל עמוד (ללא קשר לאיכות התוכן) ואנו משלמים לגוגל על כל הקלקה במחיר ובתקציב שקבענו מראש. קידום זה מצוין כקידום נקודתי, לאירוע או מבצע מסוים אך בטווח הארוך הוא יוצא מאוד יקר. הקידום האורגני לעומת זאת, עדיף בטווח הארוך. קידום זה עובד עם האתר מהבסיס. כבר משלב ההקמה ושלב הזנת התוכן, בהם מתבצע תהליך האופטימיזציה שבו האתר והתכנים, מותאמים לדרישות של מנוע החיפוש ועלי ידי כך הוא מתקדם אט אט בדירוג של מנוע החיפוש. שיטה זאת טובה יותר לטווח הארוך מכיוון שהקידום מתבסס על איכות התוכן באתר בצורה כזאת שתתאים במדויק לדרישותיו של הגולש ושזה ימצא אותו מעניין ויישאר בו. מה שישפיע בסופו של דבר על מיקומו בתוצאות הדירוג.

 

 Booya קידום אתרים (בויה) הוקמה בשנת 2004 במטרה לתת מענה מקצועי לצורך בקידום האתרים שבנינו ללקוחותינו הרבים. חברת בוייה היא החברה היחידה שמבטיחה ללקוחותיה הצלחה בתהליך הקידום.